Sidor

onsdag, juli 06, 2005

Charles Whiting arbetar just på sin 327:e bok.. (via the Literary Saloon) Han har skrivit ungefär 6 böcker om året de senaste 51 åren. och som LS skriver:
» Admirable, of course, in a perverse way, but we do hope he slows down sometime over the next few decades.«
vi noterar även att fenomenet med bokmarknadsföring via bloggar, har kommit till Sverige: Queerkids.se Jag citerar:

»Under arbetet med boken har jag ibland tvivlat på ifall ämnet verkligen är aktuellt. Men idag bekräftade skjutjärnskrönikören Ulf Nilsson att den ligger rätt i tiden. För han är redan arg.

Jag har en egen hälsning till Ulf Nilsson: Det är jag som är homolobbyn. I egen hög person. Än så länge har jag bara kontroll över Sverige. Men jag planerar att bygga ut och satsa på en världskonspiration.«

låter lovande.

Inga kommentarer: