Sidor

lördag, juli 23, 2005

kan jag också få 20 böcker i veckan i min postbox (eller vad heter det där skåpet i källaren?)? (gratis menar jag, ibland känns det visserligen som det kommer tjugo böcker i veckan men det är alltid sådana man måste betala för, några från bokklubbar som gud vet varför man inte har gått ur för längesedan) Funderar på att lägga till lite fler blogglänkar i högerspalten, har just börjat använda bloglines eftersom Thunderbird inte funkade så värst bra på den här datorn.. & skaffat mig alldeles för många prenumerationer naturligtvis. Det vore väl bra om jag tränade lite på det där med måttlighet antar jag. Det är väl inte som att man kommer att läsa alla de där.. Den svenska Littbloggosfären (eller vad den nu kommer att kallas) växer ständigt. Upptäckte Subotnik idag. Dessutom har Evas Dröm blivit verkligt littbloggig på sistone (& genast intressantare, för mig intressantare).

Inga kommentarer: