Sidor

måndag, juli 04, 2005

min häl/innanför/utanför

min häl. ska den någonsin bli bättre? undrade jag. och så kunde jag plötsligt gå på den igen. s l u t h a l t a t tror man och går ut och tittar på blommorna i parken en halv dag. och så kan man nästan inte gå igen men nu är den nog snart bra igen. tror jag. så snart är vi tillbaka.
Fin recension i GP idag, Alexandra Coelho Ahndoril recenserar Agneta Enckell. Hd recenserade 15/6 . Aftonbladets Magnus Ringg
ren verk ar riktigt arg, kanske skulle läsa lite Brodsky eller Murray eller Wallcott eller Isaksson Eller Orrje eller Tranströmer Bly Heaney nån som skriver sådär nobelprispoetigt Ringgren driver också han den märkliga tesen som Andreas Björsten också var inne på nånstans att språkmaterialisterna skriver så där för att tjäna pengar! OCH VINNA FINA PRISER . skulle de väl inte ha nåt emot iochförsig. om man vill läsa några dikter av Agneta Enckell kan man göra det här. Agneta Enckell har vi skrivit om förut, här. det vet ju tom Google.

Inga kommentarer: